formoline-L112-logo
Περπάτημα-για-αδυνάτισμα

    Περπάτημα για αδυνάτισμα & καύση λίπους: Είναι αρκετό;

    Περπάτημα για αδυνάτισμα: Ένας από τους πιο απλούς και αποτελεσματικούς τρόπους για καύση λίπους. Μπορεί να γίνει οπουδήποτε, ανέξοδα και δεν απαιτεί κάποιο εξοπλισμό ή επίβλεψη από γυμναστή. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η αερόβια άσκηση, όπως είναι και το περπάτημα, είναι αποτελεσματική για την απώλεια βάρους και τη μείωση του σωματικού λίπους. Κατά το περπάτημα, το σώμα καταναλώνει ενέργεια από το λίπος που αποθηκεύεται στο σώμα. Αρκεί όμως από μόνο του για να πετύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα στο αδυνάτισμα και στην καύση λίπους; Μάθετε περισσότερα μέσα από το κείμενο που ετοιμάσαμε για σας.

    Διάρκεια περπατήματος.. κατ’ επιλογή

    Η αποτελεσματικότητα στο περπάτημα με σκοπό το αδυνάτισμα, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Για παράδειγμα, η συχνότητα, η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι κάποιοι από αυτούς. Η ένταση της άσκησης πρέπει να είναι αρκετή για να αυξήσει τον παλμό της καρδιάς, αλλά όχι τόσο υψηλή ώστε να κουράζεστε ή να δυσκολεύεστε να μιλήσετε. Η συνέπεια είναι απαραίτητη για να πετύχετε το στόχο σας και δε θα πρέπει να το παραλείπετε για πάνω από δύο ημέρες.

    Εύκολο στην πράξη

    Το περπάτημα είναι ένα από τα πιο ασφαλή και εύκολα προσβάσιμα μέσα άσκησης, καθώς δεν απαιτεί εξοπλισμό ή ειδικές γνώσεις για να το κάνετε. Αποτελεί επίσης μια καλή επιλογή για όσους έχουν περιορισμένο χρόνο ή ζουν σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν κοντά γυμναστήρια ή πάρκα για να ασκηθούν. Είναι δηλαδή, μία εύκολη  μορφή άσκησης για όλους.

    Ιδανικό για αρχάριους

    Επίσης, αποτελεί μια καλή επιλογή αν είστε αρχάριος, καθώς μπορείτε να αρχίσετε με μικρά βήματα και να αυξήσετε τη διάρκεια και την ένταση στο περπάτημα, ανάλογα με το ρυθμό και τις αντοχές σας. Το θετικό εδώ, είναι ότι ελέγχετε εσείς την ένταση και τη διάρκεια του, ακούγοντας το σώμα σας.

    Έλλειψη χρόνου; Κανένα πρόβλημα!

    Αν δε βρίσκετε χρόνο, μπορείτε να περπατάτε σε περιόδους 10 λεπτών ή περισσότερο. Σίγουρα είναι καλύτερο να αρχίσετε με μικρότερες περιόδους και να αυξήσετε σταθερά τον χρόνο. Μπορείτε να επιλέξετε το γρήγορο περπάτημα ή σε ανηφόρα για μικρότερα διαστήματα. Πάντως, σίγουρα θα καίτε περισσότερο λίπος όταν ξεκινήσετε να περπατάτε με γρήγορο ρυθμό για περισσότερο από 30 λεπτά κάθε φορά μετά το ζέσταμα.

    Ενισχύστε την προσπάθεια σας για αδυνάτισμα, με το Formoline L112 Extra

    Όπως είδαμε, το περπάτημα βοηθάει σημαντικά τόσο στο αδυνάτισμα όσο και στην καύση λίπους. Για να έχετε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα και να επιταχύνετε τη διαδικασία, χρειάζεστε ένα «έξυπνο» σύμμαχο. Τη βοήθεια αυτή έρχεται να σας την εξασφαλίσει το ιατροτεχνολογικό προϊόν αδυνατίσματος Formoline L112 Extra. Δεσμεύει θερμίδες, μειώνει το βάρος και οδηγεί σε μείωση της LDL χοληστερόλης. Η αποτελεσματικότητά του είναι κλινικά αποδεδειγμένη με δεκάδες μελέτες τα τελευταία 20 χρόνια. Μάλιστα, έχει ψηφιστεί το Νο1 προϊόν αδυνατίσματος με 26 εκατομμύρια πωλήσεις έως σήμερα. Αν λοιπόν έχετε θέσει στόχο την απώλεια βάρους και την καύση λίπους, τότε το περπάτημα σε συνδυασμό με το Formoline L112 Extra της Newpharm αποτελεί την κορυφαία επιλογή σας.

    Σας άρεσε το νέο μας άρθρο με τίτλο: «Περπάτημα για αδυνάτισμα & καύση λίπους: Είναι αρκετό;»;

    Διάβασε περισσότερα κείμενα που σας ενδιαφέρουν στο νέο μας blog